Tuesday 28 November 2017

Trade Alternativet Fritak Dodd Frank


UTSLIPP: pr6327-12 CFTC Staff Grants Midlertidig ikke-handlingsfrihet til personer som er berettiget til fritak for handelstillatelse Washington, DC - I dag har ansatte i markedsovervåkningsorganet utstedt et handlingsbrev som forutsetter at markedet for en begrenset periode Deltakerne kan stole på unntaket om handelstillatelse i CFTC regel 32.3 uten å overholde spesifiserte bestemmelser derav. Ikke-handlingsbrevet gjelder fram til 31. desember 2012, eller virkningspunktet for eventuelle endelige tiltak tatt av Kommisjonen som svar på kommentarer til de foreløpige foreløpige reglene for handelsfritilfelle (beskrevet nedenfor). For å stole på unødvendig lindring må markedsdeltakere overholde: (1) vilkårene for kvalifisering som handelsalternativ (32.3 (a)) (2) spekulative stillingsgrenser (32.3 (c) (2)) og ) forbud mot svindel, manipulering og annen misbruk handelspraksis (32.3 (d)). CFTCs 27. april 2012 varemerker valgmuligheter regulering bemerket at, som angitt i Dodd-Frank Act, varemerker er lovbestemt definert som swaps og dermed underlagt de samme regler som gjelder for enhver annen bytte. Den 27. april utgitt inkluderte imidlertid en foreløpig endelig regel som inneholdt en handelsfritakelse. I henhold til dette unntaket skal varemerker som oppfyller visse betingelser (for eksempel alternativkjøperen må være kommersiell og alternativet, hvis det utøves, må resultere i levering) ville være unntatt fra de fleste bestemmelser i Dodd-Frank-loven som gjelder for bytteer, varevaren Exchange Act og kommisjonens forskrifter. Den 27. april utgitt var også oppmerksom på at de siste definisjonene for endelig definisjon av produktdefinisjoner ville ta opp spørsmålet om et varealternativ eller en transaksjon med valgfrihet er underlagt swapdefinisjonen i første omgang. Spesielt, hvis et varealternativ eller en transaksjon med valgfrihet utgjør en terminkontrakt, vil den bli utelukket fra omfanget av swapdefinisjonen og som sådan unntatt fra enhver regulering av Kommisjonen som enten en bytte eller et handelsalternativ. Den 13. august 2012 offentliggjorde CFTC, som en del av en felles regulering med Securities and Exchange Commission, sluttbruksreglene for produktdefinisjoner. I de endelige reglene anmodte CFTC ytterligere kommentar om fremover med innebygde volumetriske opsjoner. Generelt spurte kommisjonen om Kommisjonens tilnærming til å bestemme riktig regulatorisk behandling av terminskontrakter med innebygde volumetriske opsjoner var hensiktsmessig. En fotnote til sluttdefinisjonen om produktdefinisjoner bemerket at det forventes at CFTC-ansatte vil utstede ikke-handlingsrelatert lindring i forhold til de fleste vilkårene for det modifiserte handelsalternativet, for å gi CFTC anledning til å gjennomgå og evaluere kommentarene mottatt på både innebygd volumetrisk valgfrihet og det endrede handelsalternativet fritak. Sist oppdatert: 15. august 2012 CFTCs hovedkontor Tre Lafayette-senter 1155 21st Street, NW Washington, DC 20581 202.418.5000RELEASE: pr7343-16 CFTC godkjenner endelig regel om å endre handelsalternativet fritak ved å eliminere visse rapporterings - og registerkrav for sluttbrukere Washington , DC Commodity Futures Trading Commission (CFTC) godkjente i dag en endelig regel som fjerner rapporterings - og registreringsbehov for handelsalternativer motparter som ikke er bytteforhandlere eller store byttepartnere (ikke-SDMSP), inkludert kommersielle sluttbrukere som handler i handel alternativer i forbindelse med sine virksomheter. Den enstemmige avstemningen ble gjennomført via seriatim. Den endelige regelen trer i kraft ved offentliggjøring i Federal Register. Med hensyn til rapportering har CFTC eliminert Form TO årsmeldingsrapporteringskrav for ellers urapporterte handelsalternativer i CFTC regel 32.3 (b). I tillegg vil ikke-SDMSP ikke være underlagt del 45 rapporteringskrav i forbindelse med deres handelsalternativer. CFTC har nektet å pålegge det foreslåtte kravet om at en kommersiell deltakende vil måtte underrette CFTC om sine handelsalternativer aktiviteter dersom slike aktiviteter har en verdi på mer enn 1 milliard i et kalenderår. Med hensyn til registrering, har CFTC eliminert swap-relaterte krav til registrering av ikke-SDMSP i forbindelse med deres handelsalternativer, selv om ikke-SDMSPer som handler i handelsalternativer med SD eller MSP, må oppnå en juridisk identifikator og gi den til deres SDMSP motparter. I tillegg har CFTC endret forordning 32.3 (c) ved å eliminere referansen til de nåværende krav 151 stillingsgrenser. CFTC-handlingsbrevet 13-08 vil bli trukket tilbake på virkningspunktet for handelsvalgsdefinisjonen. Ikke-handlingsbrev 13-08 har gitt betinget lettelse for handelsalternativer motparter som er ikke-SDMSPer fra visse swap-relaterte rapporterings - og rekordkrav i forbindelse med deres handelsalternativer. I henhold til Trade Options Final Rule er ikke-SDMSP-er ikke lenger underlagt swap-relaterte rapporterings - og registreringskrav i forbindelse med deres handelsalternativer (annet enn kravet om at ikke-SDMSPer som handler i handelsalternativer med SD eller MSP, må skaffe seg lov enhetens identifikator og gi den til sine SDMSP motparter). Derfor er lettelsen gitt i No-Action Letter 13-08 ikke lenger aktuelt. Siden kravet til form til rapportering er eliminert som en del av denne endelige regelen, er CFTC-ansatte av den oppfatning at en handelsalternativmodell som er en ikke-SDMSP, ikke skal rapportere sine ellers urapporterte handelsalternativer for kalenderåret 2015 på Skjema til. Sist oppdatert: 16. mars 2016 CLS Blue Sky-bloggen Morrison amp Foerster diskuterer CFTC Foreslått Relief fra Trade Option Reporting og Recordkeeping Krav til kommersielle sluttbrukere 30. april 2015 godkjente Commodity Futures Trading Commission (CFTC) for offentliggjøring i Federal Register foreslåtte endringer i fritaket for handelstillatelse (Forslaget) som vil redusere rapporterings - og registreringsbehov for handelsalternativmodparter som ikke er byttehandler eller større byttepartnere (ikke-SDMSP). Særlig vil forslaget eliminere det årlige Form TO-arkiveringsbehovet for Ikke-SDMSP i forbindelse med deres handelsalternativer, mens de krever at de underretter CFTCs Divisjon for Markedsovervåking (DMO) dersom deres handelsalternativer har eller forventes å ha en samlet verdiverdier på over 1 milliard i et kalenderår. Forslaget vil være tilgjengelig for offentlig kommentar i 30 dager etter den kommende publikasjonen i Federal Register. Forslaget er tilgjengelig her. Dodd-Frank Wall Street Reform and Consumer Protection Act (Dodd-Frank) endret varebørsloven (CEA) for å inkludere en definisjon av begrepet swap, som inkluderer råvarealternativer, enten fysisk eller finansielt avgjort. Varemerker som kvalifiserer for fritaket for handel, er unntatt fra de fleste krav som gjelder for swaps under Dodd-Frank. I henhold til gjeldende CFTC-regler som forslaget ikke vil endre for å kvalifisere for fritaket for handel, må et varealternativ innebære en ikke-finansiell vare (dvs. en fritatt eller landbruksvarer) og må være: tilbys av en kvalifisert kontraktsdeltager som definert i CEA (generelt en økonomisk sofistikert enhet) eller en produsent, prosessor, kommersiell bruker eller kjøpmann som håndterer den underliggende fysiske varen som tilbys til en produsent, prosessor, kommersiell bruker eller handelsmann som håndterer den underliggende fysiske varen og er ment å være fysisk avgjøres, slik at alternativet, hvis det utøves, vil føre til salg av en fritatt eller landbruksvarer for umiddelbar eller utsatt forsendelse eller levering. I henhold til eksisterende CFTC-forskrifter som CFTC nå foreslår å modifisere, må handelstillatelser som oppfyller disse betingelsene, rapporteres til et swap data repository i samsvar med del 45 i CFTCs regelverket, dersom i løpet av 12 måneder før handelsalternativet inngås , har en av motparene plikt til å rapportere en ikke-handelsopsjonsbytte under del 45. Dersom hver av motparterne ikke har måttet rapportere opsjonsveksler under del 45 i løpet av denne perioden, kan begge motparter rapportere sine handelstransaksjonstransaksjoner årlig på CFTC-skjemaet til. Berettigelse til å bruke Form TO ble forlenget i henhold til et brev fra CFTC-ansatte som ikke ble handlet i april 2013. Under ikke-handlingsbrevet, hvis en av partene plikter å rapportere ikke-handelsopsjonsbytter under del 45 i løpet av 12 måneder periode (og dermed ikke kan bruke Form TO under regelen), og at partiet er en ikke-SDMSP, kan den bruke Form TO, forutsatt at den underretter DMO via e-post senest 30 dager etter at man har inngått handelsalternativer som har et samlet fiktivt verdi over 1 milliard i et kalenderår. Handelsopsjoner er også underlagt krav i tillegg til rapportering i del 45, inkludert blant annet registrering, swaps, storrapportering og stillingsgrenser, samt bestemmelser om bekjempelse av svindel og anti-manipulering. CFTCs forslag ville eliminere kravet til del 45-rapportering for ikke-SDMSP i forbindelse med handelsalternativer. I tillegg foreslår CFTC å eliminere Form TO årsmeldingsrapporteringskrav som gjelder for ikke-SDMSPer for handelsalternativer som ikke er rapportert i del 45. I stedet, under CFTC Reg. 32.3 som foreslått å bli endret, ville en ikke-SDMSP bare måtte gi e-postvarsling til DMO innen 30 dager etter at han hadde inngått handelsalternativer (enten rapportert eller urapportert) som har en samlet notisverdi på over 1 milliard i et kalenderår. Alternativt kan en ikke-SDMSP legge merke til via e-post til DMO at det med rimelighet forventer å inngå handelsalternativer (enten rapportert eller urapportert) med en samlet notisverdi på over 1 milliard i løpet av et kalenderår. I sin utgivelse som forklarer de foreslåtte nye reglene, sier CFTC at selv om det kan være overvåkingsfordeler fra Form TO-data, fullfører Form TO pålegger kostnader som kan være signifikante for ikke-SDMSP, særlig små kommersielle sluttbrukere. Videre bemerker CFTC at ikke-SDMSPer vil være gjenstand for rekordkrav i del 45, som krever at markedsdeltakere opprettholder fulle og komplette registre og for å åpne registret til CFTC-inspeksjon på forespørsel, slik at CFTC vil forbli i stand til å samle inn informasjon om handelsalternativer etter behov. Det foreslåtte kravet om e-postvarsling for handelsalternativer på over 1 milliard er ment å gi CFTC innsikt i markedet for urapporterte handelsalternativer og identitetene til de største handelsalternativene som deltar i markedet. Selv om forslaget krever at en ikke-SDMSP skal oppfylle de gjeldende kravene til registrering av del 45 i forbindelse med deres handelsalternativer, herunder kravet om å oppnå en juridisk identifikator (LEI) i henhold til CFTC Reg. 45.6 og gi slik LEI til motparten som er en SDMSP, ville en ikke-SDMSP ikke være nødvendig for å oppfylle kravene til CFTC Regs. 45,5 og 45,7 angående bruk av unike bytteidentifikatorer og henholdsvis unike produktidentifikatorer. Forslaget vil også i det minste eliminere kravet om at handelsalternativer blir utsatt for stillingsgrenser, som CFTC-statene bør behandles i stillingen, begrenser foreslått regulering som for tiden er under behandling. Hvis vedtatt, vil CFTC-forslaget gi velkommen lettelse for mange kommersielle sluttbrukere som ikke er SDMSP, med hensyn til deres fysisk avgjorte handelsalternativer. Det fulle og originale memorandum ble utgitt av Morrison Amp Foerster 6. mai 2015 og er tilgjengelig her. GJELDENDE SENSE OF DODD-FRANK Dodd-Frank-loven har store og dype implikasjoner som vil berøre hvert hjørne av finansielle tjenester og flere andre næringer. Dette nettstedet, utviklet og vedlikeholdt av advokater på Stinson Leonard Street, er dedikert til å gi mening om denne komplekse lovgivningen og hjelpe bedrifter å forstå hvordan det vil påvirke dem spesielt. Våre Bloggers Dodd-Frank av Nate Endrud 30. september 2013 CFTC Division of Market Oversight publiserte i dag et svar på vanlige spørsmål om råvarealternativer, inkludert rapporteringsforpliktelser med hensyn til handelsalternativer. Responsen klarte noen viktige saker og gjentok andre. Nedenfor er noen av høydepunktene, med tall som tilsvarer dem i CFTCs respons. 3. Som en oppfriskning for å kvalifisere som et handelsalternativ (som er underlagt lavere regulatoriske byrder enn andre alternativer eller swaps), må et råvarealternativ innebære en fysisk vare og oppfylle tre betingelser: (1) alternativet tilbys av enten en kvalifisert kontraktsdeltager (vanligvis en økonomisk sofistikert enhet) eller en kommersiell deltakende (en produsent, prosessor, kommersiell bruker eller kjøpmannshåndtering, den underliggende fysiske varen) (2) alternativet tilbys til en kommersiell deltakende og (3) Alternativet er ment å være fysisk avgjort slik at alternativet, hvis det utøves, vil føre til salg av en fritatt eller landbruksvarer for umiddelbar eller utsatt forsendelse eller levering. 6. Under CFTCs Trade Option No-Action Letter. Ikke-swap DealerMajor Swap Deltagere (Non-SDMSPs) er effektivt unntatt fra å måtte rapportere handel alternativer på en transaksjon per transaksjon i henhold til del 45 i CFTCs swap rapporteringsregler, forutsatt at de: (1) rapporterer alle urapporterte handelsalternativer (det vil si de handelsalternativer der begge motparter er ikke-SDMSP) gjennom en årlig form til arkivering og (2) varsle DMO, via en e-post til TOreportingreliefcftc. gov, senest 30 dager etter at du har inngått handelsalternativer som har en samlet verdi teoretisk verdi på over 1 milliard i et kalenderår. Den praktiske effekten av dette vil trolig være at handelsalternativer der minst en motpart er en SDMSP, vil bli rapportert av den rapporterende SDMSP i henhold til del 45, mens handelsalternativer der begge motparter er ikke-SDMSP, vil bli rapportert av begge motparter på Skjema til. 8. Skjema TIL, skjemaet for rapportering ellers urapporterte handelsalternativer, skal fylles ut og sendes via kommisjonens nettbaserte innleveringsskjema på forms. cftc. govlayoutsTradeOptionsTradeOptions. aspx. Skjemaet må arkiveres senest 1. mars for det foregående kalenderåret (for eksempel 1. mars 2014 for kalenderår 2013). 9. Kravet til rapporteringskrav utløses ved å inngå urapporterte handelsalternativer i kalenderåret. Imidlertid er verdien som er rapportert på skjemaet verdien av opsjoner som utøves i løpet av kalenderåret. 13. Det første skjemaet til innlevering, som dekker kalenderåret 2013, bør bare inkludere urapporterte handelsalternativer inngått 10. april 2013 eller senere. Optjoner og swaps inngått før denne dato betraktes som historiske, og rapportering av historiske handelsalternativer var ikke omtalt i CFTCs forskrifter. 16. Handelsopsjoner er underlagt del 151-krav til stillingsgrenser (hvilke krav er blitt forlatt ved rettsavgjørelse, appellasjon i avventning). Posisjonsgrenser gjelder imidlertid ikke for kvalifiserte sikringsposisjoner, og gjelder kun for swaps eller futures kontrakter knyttet til en av 28 refererte kontrakter (med hensyn til energikontrakter, NYMEXs Henry Hub Natural Gas, Light Sweet Crude Oil, NY Harbor Bensin Blendstock, og NY Harbor Heating Oil kontrakter). Sjekk ofte dodd-franken for oppdatert informasjon om JOBS-loven, Dodd-Frank-loven og andre viktige verdipapirlovspørsmål.

No comments:

Post a Comment