Monday 16 October 2017

Ad Forex


Handel de finansielle markedene med fart og komfort. Risiko Advarsel Trading n-margin gir høy risiko for kapitalen din og kan ikke være egnet for alle investorer. Du kan miste mer enn din opprinnelige investering. Sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søker uavhengig råd hvis nødvendig. Informasjonen på dette nettstedet er ikke ment for bruk av eller for distribusjon til enhver person i et hvilket som helst land eller jurisdiksjon, hvor slik bruk eller distribusjon vil være i strid med lokal lov eller regulering. Sucursala Bucuresti Str CA Rosetti, Nr 17, Bucharest City Center, Sector 2, Bucuresti, Romania Registrert i Registrering Offentlig Al CNVM Romania Romania Numerisk PJM01SFIM 400004, Registreringsnummer Registrert Komertului J40 8378 28 07 2009, Torsk Fiscal 25826670, Torskoperatør dato personale 16788 20 05 2010.EU Regulering Deltastock AD er fullt lisensiert og regulert under MiFID Selskapet er regulert og autorisert av Financial Supervision Commission FSC, Bulgaria. Your IP-adresse er 78 1 09 24 111 Copyright 1999- 2017 Deltastock AD. Currency Trading. What er valutahandling. Betegnelsen valutahandling kan bety forskjellige ting Hvis du vil lære om hvordan du sparer tid og penger på utenlandske betalinger og valutaoverføringer, kan du gå til XE Money Transfer. Disse artiklene, derimot, diskuterer valutahandel som kjøp og salg av valuta på valutamarkedet eller valutamarkedet med hensikt å tjene penger, ofte kalt spekulativ forex trading. XE tilbyr ikke spekulativ forex trading, og vi anbefaler heller ikke noen firmaer som tilbyr denne tjenesten Disse artiklene er kun gitt for generell informasjon. Hvordan Forex Works. Valutakursen er den frekvensen som en valuta kan byttes ut for en annen. Det er alltid sitert i par som EUR USD Euro og US Dollar Valutakurser svinge på grunnlag av økonomiske faktorer som inflasjon, industriproduksjon og geopolitiske hendelser Disse faktorene vil påvirke om du kjøper eller selger et valutapar. Eksempel på en Forex Tr ade. EUR-dollarkursen representerer antall amerikanske dollar en euro kan kjøpe Hvis du tror at euroen vil øke i verdi mot amerikanske dollar, vil du kjøpe euro med amerikanske dollar Hvis valutakursen stiger, vil du selge euro tilbake , noe som gir fortjeneste Vær oppmerksom på at forex trading innebærer en høy risiko for tap. Hvorfor Trade Currencies. Forex er verdens største marked, med om lag 3 2 billioner dollar i daglig volum og 24-timers markedshandling Noen viktige forskjeller mellom Forex og aksjemarkeder er mange. Mange firmaer betaler ikke provisjoner. Du betaler bare budspørsmålene. Det er 24 timers handel du dikterer når du skal handle og hvordan du handler. Du kan handle på innflytelse, men dette kan forstørre potensielle gevinster og tap. Du kan fokusere på å plukke fra noen få valutaer i stedet for fra 5000 aksjer. Forex er tilgjengelig, du trenger ikke mye penger for å komme i gang. Hvorfor Valutahandling er ikke for alle. Opplæring av utenlandsk valuta på margin har høy risiko, og kan ikke være s Avable for everyone Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Husk at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, noe som betyr at du ikke bør investere penger som du har ikke råd til å tape Hvis du er i tvil, er det tilrådelig å søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Finn ut hva du bør vite før du handler Forex Les dette. Hvis du kan spare noen minutter om kvelden kan du tjene penger. Etter middag , i løpet av en TV-annonsebrudd, når barna er i sengen, spiller det ingen rolle. Alt du trenger er bare noen få ekstra minutter å tegne 2 enkle linjer. Hvis linjene passer, kan du snap opp 28 40 100 eller mer å plassere enkle, ultra lavrisiko og glemme Forex-bransjer. Du trenger ikke å bruke noen komplekse diagramindikatorer, og du tar aldri store risikoer med banken din. Du har banket 873 per måned i gjennomsnitt fra disse enkle kveldenhandler. Jason har tatt det som kan være overcomplicated a nd pared det til litt mer enn å tegne to linjer, det er så opplagt når du vet hva du leter etter og svært lønnsom. Videoene er klare og enkle å forstå, jeg trengte virkelig ikke manualen for å være ærlig, og fordi den krever ikke at jeg skal limes til en skjerm jeg elsket det enda mer Tony Forster. Dette er designet for å passe deg rundt. Du må aldri handle i morgen eller i løpet av arbeidsdagen, og du vil aldri bli limt til din skjermen. Det er perfekt for både nye og erfarne forhandlere, og jeg vil gjerne vise deg hvordan du kan begynne å dra nytte av det i dag. Først la meg gjøre en ting klart. Alle resultatene du ser her er REAL. De er fullt revidert av en tredjepart, ikke-testet handel. Dette er viktig Som du, er jeg ekstremt skeptisk til hvordan noen såkalte Forex-guruer kommer opp med sine pie-in-the-sky-figurer og ønsket å fjerne meg selv fra dem helt. Det er derfor Jeg hadde hver handel sendt til en uavhengig revisor, slik at historien kunne være sammenhengende bekreftet uten tvil. Jeg vil gi deg full detaljer senere, men først. La meg vise deg hvor enkelt det er å tjene på dette enkle settet og glemme kvelden trading strategy. I m syk av systemer som hevder å være lett, men vise seg å være helt motsatt. Uten å blåse min egen trompet, tror jeg ikke det er enklere, mer praktisk Forex trading teknikk enn min Ad Break Trader. Jeg mener, kan du klare å gjøre dette. Dette er så nær et idiotsikkert sett og glem systemet som du kan få deg til å plassere en enkel handel på rundt 8 pm, og det er det - du kan slå av datamaskinen og gå bort. Du kan også handle manuelt og øke fortjenesten ytterligere. Det er helt opp til deg Uansett er strategien lett å lær og raskt å søke. Faktisk jeg er så trygg at du skal tjene penger ved hjelp av denne teknikken jeg vil gjerne la deg prøve det risikofri.42 pips på 2 handler på 5 et pip ikke dårlig i mindre enn 2 timer arbeid dette er tredje program jeg har kjøpt fra deg og jeg er gjennomsnittlig ca 400, dette er bare del t Ime Alle som handler med programmene dine vil lykkes hvis de følger reglene Jason du er en sann herrer, du er ikke bare i dette for pengene du personlig vil at alle skal lykkes med programmene dine. Jeg kan ikke takke deg nok. JASON ER MANEN. Rather enn å fortelle deg hvor enkelt og greit min Ad Break Trader-strategi er, vil jeg helst la deg se selv. Det er derfor hvis du reserverer en kopi i dag, kan du prøve det RISK-GRATIS i hele 30 dager. Ta deg tid til å se i det hele tatt, dra full nytte av støtten min, følg handelen ved hjelp av en demo-konto og bestem deg selv hvor lønnsomt det er før du bestemmer deg for å beholde det. Men det er noe jeg bør advare deg om. Hvis du liker å sikre en risikofri prøveplass du trenger å være rask. Ad Break Trader lukker sine dører til nye handelsfolk ved midnatt 14. mai 2014. Dette er slik at jeg kan tilby best mulig støtte til medlemmer. Å være der for å hjelpe, bør du trenger meg er min første prioritet. Dette er ikke ts ome markedsføring gimmick Hvis du har brukt noen av mine andre systemer, vil du vite hvor streng jeg er på tallene og hvor seriøst jeg tar støtte. Hvis du liker å utnytte en risikofri prøve, bare klikk på den grønne knappen og fyll ut i detaljene dine på neste side. Er dette virkelig noe du kan gjøre om et par minutter om kvelden. Du har designet dette spesielt for å passe rundt de travle livene til vanlige folk. Ikke alle er en tidlig riser og kan sjekke markedene først ting jeg også vet at folk flest ikke kan handle i løpet av dagen. Jeg har ikke sett noe annet som det. Å være i stand til å gjøre det om kvelden er et stort pluss. Åtte-pip stoppet er komfortabelt, det reduserer absolutt bekymringen for å få en handel feil Og med 15-pip-fortjenesten målet gir det en anstendig belønning til risikofaktor på nesten 2 til 1.Jason er en hyggelig gentleman å jobbe med, og hans e-post svar er veldig positive og oppmuntrende Bernard J. Det er derfor Jeg bestemte meg for å lage en strategi som du kan bruke i løpet av dagen ng som tar bare få minutter å følge. Jeg kaller det Ad Break Trader fordi du virkelig kan gjøre dette mens annonsene er på. Du trenger bare 2 til 3 minutter for å sjekke et enkelt diagram og jeg mener veldig enkelt og det er det. Selvfølgelig du trenger ikke å se på TV - du kan sjekke det raskt etter at du har gjort oppvasken eller etter at du har satt barna til sengs - uansett hva som passer til timeplanen. De fleste kveldens handelsstrategier vil ha deg limt til skjermen, overvåke handler inntil de små timene Det er ikke så mye moro, tro meg. Med Ad Break Trader kan du handle manuelt hvis du liker det, eller du kan bare bruke noen få minutter til å sjekke et veldig enkelt diagram og deretter sette et sett og glemme handelen rundt klokken 8 vil åpne og lukke automatisk. I stedet for å bla gjennom TV-kanaler kan du tjene 28 40 eller 100 skattefrie hver kveld. Hvis du har en PC eller laptop og en Internett-tilkobling, kan du gjøre dette hvor som helst fra kjøkkenbordet ditt på sofaen ser på telly selv i seng hvis du føler deg liker det. Jeg kan bare si at jeg har vært fornøyd med systemet så langt takk jeg har hatt 12 vinnende handler og 2 tap 1 som var en feil på min side Takk Jason for et flott og veldig rett frem system. Det tar bare et par minutter for å sjekke og plassere handler. Det er det. Hva annet kan du gjøre på den tiden? Se på kjedelige annonser på TV? Sjekk Facebook? Kast bort tid online. Hvis du kan legge til side bare noen få minutter hver kveld, kan du trekke inn Vanlige skattefrie gevinster fra disse enkle Forex-bransjene. Til dato har Ad Break Trader bare hatt en tapende uke, og du har gjort 436 pips i gjennomsnitt i måneden siden uavhengig revisjon begynte, bortsett fra hvor det var to uker uten handel. Dette er så nært som du kan få til å sette og glemme handel, men uten de vanlige bekymringene eller problemene. La meg introdusere meg selv. Mitt navn er Jason Alexander. Det er meg der på rett vis, som min kone elsker å si, som en gris i et teppe Takk kjærlighet. Nå, om du leser dette, der esa god sjanse du har brukt eller kommer over en av mine handelsstrategier før Forex Hijacker, Payback Trader eller Money Line. Hvis du vil vite at min første prioritet er å skape enkle, brukbare Forex trading strategier som konsekvent tjener penger til vanlige mennesker . Her er hva noen av studentene mine må si om mine andre systemer. Som et opphold hjemme mamma, jeg kunne ikke råd til å kaste bort penger, så jeg tok ditt råd veldig alvorlig, og jeg er så glad jeg gjorde, på kort tid skjønner jeg virkelig at jeg vil være økonomisk fri de neste månedene Din Metoden har gitt meg og min datter vår trengte sikkerhet og lenge inn i fremtiden. Jeg kan ikke takke nok Margaret Croft, Cornwall. Jeg har nesten 150 poeng i dag 24. februar, fantastisk jeg har vært en student av deg nå i ca 2 måneder, går fra fullstendig nybegynner til å drepe. Ditt system kunne ikke vært enklere og virkelig gjør meg penger hver eneste dag LM Wilson. Jeg har gjort nesten 3K denne uken som av noen s standarder er rett og slett fantastisk. DITT SYSTEM ER DEN HELLE GRAILEN FOR FOREX TRADING Steve Smith. Vi trodde vi visste litt om forexen, men du har virkelig åpnet en helt ny mening, forståelse og fremfor alt et system som er enkelt å implementere Rosie Bernard. Du kan se hva noen av mine lykkelige handelsmenn har å si på høyre side her. Og du kan også se hva beta-testerne laget av Ad Break Trader gjennom hele denne nettsiden. Jeg prøver ikke å gjenoppfinne hjulet eller lovet at du skal gjøre 10.000 om dagen og gå på jakt et sted etter 2 uker. Jeg opprettet Ad Break Trader for alle som ønsker å lage realistiske og konsekvente fortjenestehandel Forex, men har ikke tid til å handle i løpet av dagen, og vil ikke ta store farer med pengene sine. Så hvis du har lyst til å lage en ekstra 873 per måned som handler på bare 2 en pip for bare noen få minutter arbeid hver kveld så vær så snill å lese på. Så hva er hemmeligheten. Jeg har alltid nærmet seg Forex markeder forskjellig. Spesielt ser jeg på hvem som har tilgang til hva slags informasjon som kan påvirke markedene og deretter finne en måte å tjene penger på det. Med Ad Break Trader har jeg funnet en måte å dra nytte av noe som skjer på en bestemt tid hver kveld. Jeg kaller det en magisk kanal, og det er noe vi kan konsekvent vinne fra å bruke denne strategien. Obviousl du kan ikke gi hemmeligheten her, men la meg gi deg en ide om hvor greit dette er. I bildet nedenfor kan du se et vanlig diagram. Ikke vær bekymret for noe utenfor de to pilene, det vi er interessert i i er bak det oransje rektangelet. Det skjer noe utrolig bak denne boksen - og det skjer med bemerkelsesverdig konsistens. Faktisk er det så konsistent at vi hittil har hatt en 76 47 slagord på GBP USD og 76 99 på EURO USD vår to favoriserte markeder. Det er et enkelt, men forutsigbart mønster som du kan dra nytte av og knipse opp 14-20 pips hver gang. På 1 et pip er 14-20 for en enkel 2 minutters handel. Disse handler kan skje 2, 3 eller flere ganger om natten. Jeg sender deg en e-post hver kveld for å vise deg hvor jeg tror at magisk kanalen vil vises. Jeg liker AB fordi jeg kan handle om kveldene når alle er avgjort for natten, må jeg også si at støtten Jeg mottar er uten sidestykke, du har støtte på Skype og min favoritt morgen vid Eos som du kan se hvordan du gjorde et par timer før. For meg har AB vært en Gud sende, da vanlig dagshandel ikke var et alternativ for meg, mer på å ta vare på min mor, kan jeg fortsatt handle uten å miste ut. Siste natt var en god for meg da jeg lagde 42 pips Leonie W, London. Strategien er så enkel at du ikke trenger dette, men jeg inkluderer det for å sikre at du har alt du trenger for å profitt. Jeg vil heller gi deg også mye hjelp i stedet for for lite, og hvis dette hjelper deg med å få handel og fortjeneste raskere, så bra jeg er glad for å gjøre det. Det er derfor hver kveld jeg skal sende deg en e-postadresse som peker på, på forhånd, til hvor jeg tenker magisk kanal vil være den kvelden. Nå kan du enkelt identifisere denne kanalen selv ved å bare se på kartet 2 eller 3 ganger om kvelden tar det bare noen få minutter, men hvis du aldri har handlet før du kan finne dette, gir du mer tillit når du begynner igjen. Jeg inkluderer denne varslings tjenesten helt gratis for en ugyldig Jeg har 45 dager. Som jeg sa - du har virkelig ikke vunnet dette, men det er det for deg alt jeg hater når Forex-guruer sender deg en dunkende flott manuell og lar deg fortsette med det. Du vil også ha en unik og brukervennlig programvaren som hjelper deg med å finne den magiske kanalen for deg. Noen mennesker kan se på et diagram og øyeblikkelig se den magiske kanalen enkelt, uten å bruke noe programvare. Alt det som er nytt for Forex trading, kan finne det er vanskeligere først - og det er helt fint. Derfor har jeg laget et enkelt verktøy som faktisk trekker disse 2 linjene over diagrammet for deg, slik at du umiddelbart kan se potensielle handler. Jeg har sluttet å stoppe papirhandel og startet live på tirsdag Jeg har tatt min konto med GKFX til 316 fra 250 Jeg har blitt vist mange forskjellige måter å scalping, men aldri forklart måten du har Du gjør det veldig enkelt å forstå prinsippene i planen Utmerket arbeid. Hele hensikten med programvaren jeg har Har laget spesielt for deg, er å gjøre handel Ad Break Trader er helt idiotsikker og får deg til å gjøre vellykkede handler raskt. Jeg vil også gjøre absolutt sikker på at du får mest mulig ut av Ad Break Trader slik at du kan begynne å tjene i løpet av 30-dagers prøveperioden. Jeg tar deg selv gjennom den foregående dagen s handelsmuligheter på skjermen. Dette er en virkelig idiotsikker strategi og en som du kan bruke innen en time - mye mindre hvis du har noen gang handlet før. PLEASE fortsett å gjøre Ad Break videoene. De er fantastic. my første uke Jeg mistet 6 pips totalt Da fikk jeg dine første videoer og uke to var en 78 poengsum for Jonathan. Men se, jeg er litt av en forsiktig, risikofylt chap. Jeg d MYCKET, du tar ting sakte og papirhandel til å begynne med inntil du er komfortabel med hvordan alt fungerer. Det er derfor når du begynner å handle, foreslår jeg at du satser med bare 10p per poeng. Selv om dette er en ultra lav risikostrategi, er det bedre å ta ting sakte i starten. Hver morgen sender jeg deg en kort video som tar deg gjennom de foregående kveldens handelsmuligheter. Jeg skal vise deg de magiske kanalene på skjermen slik at du kan sjekke din egen forståelse av systemet. Beta testere har funnet dette ekstremt hjelpsomt, og hvis det er noe du ikke er sikker på om du ser på dem, kan du alltid slippe meg en epost. Det tar bare 2-3 minutter å sjekke en handel er på og mindre enn 2 minutter for å plassere den. Du logger deg bare på, brann opp programvaren og sjekk for å se om handelen er på. Det tar ikke mer enn 2 - 3 minutter å bekrefte en handel. Og hvis det er en handel på, prosessen er lett og det tar mindre enn 2 minutter å plassere det. Det tar faktisk mindre enn det, men jeg liker alltid å bare dobbeltsjekke jeg har satt tallene i riktig. Du må bare overvåke et enkelt diagram 2-3 ganger hver kveld tar det bare et par minutter hver gang, og legger deretter en enkelt sett og glem handelen mellom 8:00 og 21:00. Du kan også handle manuelt hvis du foretrekker det - det er helt opp til deg. Men hva med risiko Det er alltid en risiko med noen form for handel, ikke det. Du er absolutt - og la meg spell som risikerer deg for deg. Kan du sove om natten, og vite at det meste du kan miste på en handel er 11.Ad Break Trader jobber på en 11 pip stopp loss. Thanks for heads-up bare gjort 36 poeng.40 odde pips i går kveld, takk for din hjelp, kunnskap og support. Analysevideoene og din e-postsupport er fantastiske og fortsetter å være en massiv hjelp. La meg sette det inn i konteksten. Hvis du handlet med 1 per pip, kunne du mest miste en enkelt handel etter dette er 11. Kan du sove om natten og vite at det du dristet mest var 11.Det potensielle fortjenesten igjen på 1 en pip på en individuell handel kunne være 12 - 20 Og du kan ha 2 eller flere vellykkede sett og glem handler hver natt. Det høres kanskje ikke så mye ut, men det er bare et par minutter på jobb og disse tallene snøball over tid, spesielt ettersom vi har en streikrate på over 76. Basert på tidligere resultater ved hjelp av Ad Break Trader kunne du ha gjort 315 518 og 336 over en måned på 1 per pip og 630 og 1.036 og 672 ved 2 a pip. Jeg kommer over Forex trading systemer som tilbyr fantastiske fortjeneste prognoser og pie-i-the-sky-figurer, men når du leser liten utskrift din risiko per handel er 50 pips eller mer. En tjeneste jeg har kommet over nylig legger stopp tap ved 148 pips Hvis du handlet på en gang, var det 148 i en enkelt handel - nesten 15 av banken din, hvis du begynte med en 1000 pot. LOW-risikohandelen ennå med bare 2 per pip du har fortsatt gjort 904 i januar, 562 i februar og 388 i april. Her er hva fortjenesten din ville ha sett ut på 1, 2 og 5 per pip. Selv ved å bruke de laveste innsatsene som er 4,802 på bare 11 måneder. Og husk at alle fortjenestene dine er skattefrie. Jeg burde påpeke noe annet. Dette tabellen forteller faktisk ikke hele historien. Du ser at jeg har testet dette i godt over et år selv, men jeg ønsket å gi deg støpejern, ubestridelige resultater. Det er derfor jeg arrangerte en beta-tester og betalt for en uavhengig revisor for å legge inn og bekrefte handelsresultater. Dette er en ekte handelssystem og noen måneder vil være bedre enn andre, men som du kan se selv i april, vår verste måned til dags, trakk Ad Break Trader fremdeles en kjekk fortjeneste. Hvis du kan tegne 2 enkle linjer, kan du tjene penger. Jeg har ikke mye tid til å handle så dette systemet som tar bare 10-15 minutter om kvelden for å analysere og opprette handler er et must for personen med en veldig travel livsstil. Det er faktisk en glede å handle, ikke noe du kan si ofte jeg vet at jeg har prøvd så mange såkalte ufeilbare systemer. Nattene jeg har handlet EUR USD har vist seg vellykket med en 71 4 suksessrate. Denne strategien er som alle de beste systemene er enkle, men viktigst støttet opp med flotte daglige opplæringsprogrammer og umiddelbar tilbakemelding for å støtte forespørsel emails. So generelt ekstremt fornøyd med en strategi som er unik og vellykket sikkerhetskopiert med flotte daglige opplæringsprogrammer og omfattende støtte via e-post og Skype John Corfield. Profitable trading trenger ikke å være vanskelig eller risikabelt. Det har alltid vært et av mine mål å demystifisere prosessen og gjøre den tilgjengelig for alle - ikke bare de privilegerte få. En av de tingene som alltid frustrert meg er at det er så mange systemer som gjør handel F Orex er langt mer komplisert enn det må være. For mange systembyggere insisterer på å bruke mange indikatorer og komplekse regler og synes generelt helvete å gjøre det så utilgjengelig som mulig. Jeg tror noen selgere prøver og maskerer en gjennomsnittlig ytelse ved å overcomplicere prosess slik at de ikke kan bli klandret hvis noe går galt. Ja, du kunne ha gjort XYZ hvis du gjorde dette og det andre. Det er en smart måte for dem å dekke ryggen deres. Jeg vet at mine strategier fungerer og uten å prøve for å lyde for smug det er derfor jeg liker å prøve å gjøre det motsatte - fordi jeg vil at folk skal vite sannheten. Jeg får handelsresultater revidert, jeg tilbyr full personlig støtte via e-post, du vil få dine Magic Channel varsler - og Jeg vil selv legge inn en analyse av forrige kvelds handelsmuligheter for deg på skjermen. Jeg har absolutt ingenting å gjemme og alt for å vinne ved å hjelpe deg med å lykkes. Enhver kan bruke dette, enten du jobber på heltid, en student, blir - hjemmet mamma, pensjonert. La meg være clear. This er ikke noe elitistisk system som bare er for profesjonelle handelsmenn med 50.000 trading potter og en grad i avansert matematikk. Det er perfekt for alle som jobber på heltid eller for å bli hjemme mødre, studenter eller pensjonister som ønsker å supplere sin inntekt og gjør realistiske penger trading Forex. Og husk, kan du starte med så lite som 10p per pip. Det er også perfekt for mer erfarne handelsmenn på jakt etter et morsomt bolt-on system for å legge til flere pips til deres handelsportefølje. Enhver kan bruke det Enten du er en vellykket handelsmann allerede, eller du har aldri handlet før i livet ditt. Låt oss løpe gjennom akkurat det du kan forvente å motta når du registrerer deg for din risikofri prøve. Hvor mye vil du forvente å betale for en FX-handelsstrategi det er i gjennomsnitt 436 pips i måneds profitt. Jeg er sikker på at du har sett alt før. De fleste Forex trading strategier koster minst 500 per år - eller belastes på 100 - 200 per måned. Ikke akkurat mye tilgjengelig. Mer ofte enn ikke de tilbyr ekstremt gjennomsnittlig støtte og ha stoppet tap strategier på plass som er ærlig kriminelle. Hvis du vil risikere 10, 25, 50 av banken din hver uke for å tjene en fortjeneste, må du ha bedre hell på kasinoet. Dette er en seriøs langsiktig, lav risiko strategi jeg vil være der for hånden hvis du trenger støtte jeg tar sikte på å svare på alle e-postmeldinger innen 24 timer. Selv om jeg enkelt kan lade 1000, 2000 eller 3000 for dette, vil jeg ikke lade noe slikt. Rett nå kan du prøve Ad Break Trader - risikofri - for bare 247 . Det er absolutt alt. Du har bare til midnatt 14. mai, så hvis du er interessert i å sikre din risikofrie, enkle betalingsprosedyre, må du handle raskt. I både andre og tredje uker med beta-testing overskred jeg 100 pip ukentlig mål som jeg er ekstremt fornøyd med. Det er ikke en stressende strategi som risikoen er lav i forhold til potensialet hvis du kan tegne en enkel linje, kan du lykkes med Ad Break. Over de siste 18 til 24 måneder, Jeg har prøvd mange Financial Trading-strategier, inkludert flere Forex-satser. Dette er trolig den første på Jeg har sett det som virkelig kan gjøres ved siden av en heltidsjobb Fra testen jeg har gjort så langt, vil jeg si at 100 pips per uke er et oppnåelig mål så mange strategier på markedet fremmer potensielle mål som ikke er nærliggende for noen nye Gordon Young. Hvis du noen gang har brukt en av mine strategier før du vet at jeg legger stor vekt på å gi best mulig støttenivå. Jeg vil at du skal lykkes og i motsetning til så mange andre såkalte eksperter, er jeg her for å hjelpe deg med å gjøre det og inkludere denne støtten gratis. Stor støtte har alltid vært min første prioritet og den eneste måten jeg kan opprettholde er at tallene skal være små og håndterbare. Det er derfor jeg åpner bare 150 plasser på annonsen Break Trader og dørene vil lukke ved midnatt 14. mai. Jeg kan kanskje åpne en håndfull flere plasser i fremtiden, men jeg kan ikke garantere når dette vil være eller hvor mange vil være tilgjengelige. Hvis du har kjøpt en av mine systemer før du vet at y selge ut ekstremt fort, så jeg ville bare gi deg rettferdig advarsel på dette. Husk at du kan ha en FULL 30 dager til å prøve dette uten forpliktelse til å fortsette. Ikke ta mitt ord for det, se det virke for deg selv i en måned. Papirhandel praksis handel uten å bruke ekte penger og dra nytte av min støtte før du gjør din endelige beslutning. Du vil bli sendt alt du trenger for å handle og begynne å dra nytte av Ad Break Trader. Det inkluderer din manual, trader finder programvare, den daglige handel prediksjonsvarsling og mine daglige postanalysevideoer Du får også tilgang til nettstedet Ad Break Trader, hvor du kan finne treningsvideoer og oppdateringer - og selvfølgelig får du full støtte. Jeg vil bare ha folk som er helt fornøyd med alt til bli ombord Hvis du ikke er glad, er jeg ikke glad. Med det i tankene har jeg og utgiveren, Canonbury Publishing Ltd, satt en vanntett risikofri garantiperiode på plass for å gi deg hele tiden og plassen du trenger å prøve dette for deg selv. Hvis du er klar til å komme i gang, kan jeg ikke vente på deg velkommen ombord. Alt du trenger å gjøre er å klikke på den grønne knappen nedenfor senest midnatt, onsdag 14. mai. Hvis det fortsatt er et mellomrom du vil være gjennomført til akseptssiden hvor du kan fylle ut dine opplysninger og registrere deg på din risikofrie prøveperiode. I løpet av minutter får du øyeblikkelig tilgang til en nedlastbar versjon av håndboken med kopien for å følge i innlegget slik at du kan Kom i gang med det samme. Det er det - se deg på innsiden, og jeg gleder meg til å høre om dine vellykkede Ad Break trades. Ad Break Trader. PS Hvorfor ikke hevde ditt risikofrie prøverom og sett det på prøve Papirhandel for 30 dager - på den måten risikerer du ikke en krone Hvis du føler at det av en eller annen grunn ikke er riktig for deg i løpet av den tiden, kan du kreve en ubetydelig tilbakebetaling. PPS Har fortsatt noen spørsmål. Her er noen spørsmål jeg ofte har spurt som kan bidra til å svare på eventuelle bekymringer eller bekymringer du måtte ha. Q Støtter dette på en bot som automatisk plasserer handler på mine vegne. Absolutt ikke Bots virker ikke - det er så enkelt som det. Dette er ikke noe upålitelig programvare som knuser rundt med dine hardt opptjente penger. Du plasserer ditt eget sett og glemmer handelen hver kveld - og det s det, du er ferdig Det tar bare minutter. K Kan jeg bruke dette på forskjellige valutapar. Ja, du kan bruke Ad Break Trader på alle de store valutaparene, og jeg lærer deg hvordan du finner dem for deg selv i manualen. Må jeg bruke noen tekniske indikatorer. Ingen overhodet Ingen Fibonacci indikatorer, MACD eller noe av det gubbins Bare 2 linjer på et enkelt diagram. Q Hva er den minste startbanken jeg trenger for dette. Jeg anbefaler å starte med en bank av minst 250. Den teoretisk kunne du starte med mye mindre som du kan handle på bare 10p en pip og ditt ansvar er alltid løst på 11 pips å gå inn i en handel ved hjelp av settet og glem strategien. Hvis du vil manuell handel, er ditt ansvar enda mindre og du kan sette et stopp tap på bare 8 pips. Q Hva ti jeg om dagen vil jeg være trading. In kveldene Det er skjønnheten i Ad Break Trader Det tar bare noen minutter og du dukkert inn i løpet av kvelden mellom 6 - 10 pm Det betyr ikke mer tidlig starter lunsjtid handel eller sen netter. Q Hvordan mye kan jeg forvente å gjøre fra dette. Jeg sier alltid at du bør prøve og sikte på 50-100 pips per uke - det er inkludert tap Som med alle former for handel vil du få noen tap. Til dato har Ad Break Trader laget 4 802 pips fortjeneste på bare 11 måneder Disse resultatene er fullt reviderte. Q Når kan jeg komme i gang. Rett vekk Du kan bruke denne strategien til å handle 5 dager i uken Måned-fre Du kan bestille nå, les gjennom din onlinehåndbok og begynn å handle på neste arbeidsdag. Din håndbok vil bli gjort tilgjengelig for deg for nedlasting umiddelbart. Bare fyll ut detaljene dine, og du vil bli ledet til et sikkert medlem s nettside. Merknad Dette programmet er kun beregnet for utdanningsformål Det er fare for tap i alle trading Spread Betting har betydelig risiko og bør bare gjennomføres av de som har råd til å miste noe eller hele sin investering. I ekstreme tilfeller kan du miste mer enn din opprinnelige investering. Før du investerer, eller hvis du er i tvil om egnetheten, kan du søke uavhengig finansiell rådgivning. Canonbury Publishing.

No comments:

Post a Comment